Loading...
Loading...
Loading...

Formacions i jornades

15 nov 2019

Curs i taller pràctic gratuït d'aparadorisme i paqueteria de Nadal

De 14 a 17 h a Creacció


28 oct 2019

Com fer front al present i futur de la nostra empresa

De 9:30 a 13 h a Creacció


17 jul 2019

Curs instagram

Dimecres 17 de Juliol – 15:30 a 16:30 h
Sala de formació de Creacció (C. Dr. Junyent, 1)


06 mai 2019

Jornada de seguretat i com utilitzar la nova APP de guàrdia urbana

Dilluns 6 de maig – 15:30 a 16:30 h
Sala Mecenes de Creacció (C. Dr. Junyent, 1)

Hem organitzat una xerrada amb la Guàrdia Urbana perquè conegueu de primera mà com utilitzar la nova app dins els vostres comerços (sistema d’avís, com actuar,…) i com i en quines situacions la podeu utilitzar sense córrer riscos (sistema vinculat al vostre ordinador,…).

Aprofitarem la trobada per rebre consells de seguretat i prevenció de furts i perquè pogueu transmetre les vostres preocupacions als agents.

Per inscriure’s podeu enviar un correu a info@viccomerc.cat o bé trucar al tel. 93 885 41 17.


29 mar 2019

HISTÒRIA DEL COMERÇ DEL REMEI: Com neix i evoluciona el comerç del barri en paral·lel a com neix i evoluciona el seu veïnatge


25 mar 2019

LES PEDRES ENS PARLEN: Els comerciants com a prescriptors del patimoni de Vic


23 gen 2019

Conferència i presentació del llibre “Continuar? vendre? tancar?”


04 jun 2018

Tour Retail Barcelona


06 nov 2018

Big Data


10 jul 2018

Taller 5 – La motivació d’equips de treball en comerços i pla de treball individual personalitzat

Continguts

• Com identificar les necessitats del col·laboradors
• Motivació i animació d’un grup de treball
• El desenvolupament de l’equip de treball
• Sistemes d’avaluació
• Peticions, promeses, judicis i feedback
• Construir un Pla d’Acció Personalitzat de Millora al lloc de treball amb el mètode 3QPCO

Docent

Olga Marsó

Dilluns 10 de juliol de 9.30 a 13.30h a la sala de formacions de Creacció

Inscripció a info@viccomerc.cat


12 jun 2018

Taller 4 – WORKSHOP ESCÈNIC: La comunicació com a eina de treball en comerços

Continguts

• Les bases de la comunicació eficaç
• Els diferents fluxos comunicatius en un comerç
• La transmissió adequada d’instruccions de treball
• Saber evitar o disminuir les actuacions errònies o inadequades
• La resolució de conflictes i la motivació dels equips de treball
• Il·lusions i potenciar emocions mitjançant la comunicació

Docent

Helena Pla

Dilluns 12 de juny de 9.30 a 13.30h a la sala de formacions de Creacció

Inscripció a info@viccomerc.cat


15 mai 2018

Taller 3 – WORKSHOP ESCÈNIC: Direcció i gestió d’equips de treball en comerços

Continguts

• Què conforma un equip?
• Quins són les seves necessitats?
• Quins rols s’hi donen?
• Quines són les principals disfuncions?
• La confiança. El compromís. La responsabilitat
• Visibilitat dels components. Qui sóc jo en l’equip?
• Com influeixo en el sistema?
• Reflexió i experimentació al voltant dels equips de treball i del propi desenvolupament.

Docent

Olga Marsó

Dilluns 15 de maig de 9.30 a 13.30h a la sala de formacions de Creacció

Inscripció a info@viccomerc.cat


08 mai 2018

Taller 2 – WORKSHOP ESCÈNIC: El rol i la figura del líder del comerç

Continguts

• El paper del líder del comerç
• La importància del paper del líder del comerç
• Les responsabilitats del líder del comerç
• Lideratge i influència
• Estils de lideratge
• Consolidar la visió i compartir metes
• Generar confiança i propagar valors
• Prendre decisions, solucionar problemes i gestionar conflictes
• Gestió del canvi
• Exploració del lideratge d’equips i aplicació de mètodes relacionals per aconseguir que la gestió i direcció de persones es desenvolupi en un entorn d’alt rendiment i d’alta satisfacció.

Docent

Helena Pla

Dilluns 8 de maig de 9.30 a 13.30h a la sala de formacions de Creacció

Inscripció a info@viccomerc.cat


27 mar 2018

Taller l – WORKSHOP ESCÈNIC: M’ho comentes o m’ho expliques?

Què és un Workshop Escènic?
Sessió dividida en varis blocs/escenes sobre situacions del món de l’empresa que, combinades amb estratègies empresarials i amb les eines de les arts escèniques, té com a finalitat oferir als assistents noves habilitats de comunicació efectiva de cara al client intern/extern, així com una millor gestió de la seves funcions.

Els assistents gaudeixen d’una experiència diferent al veure’s identificats en les situacions que es proposaran a escena. Aprenen a gestionar d’una manera més conscient les seves pròpies habilitats per assolir millors objectius professionals.

Quina és la missió i l’objectiu?
L’objectiu és que el públic assistent pugui viure tot allò que necessita treballar a l’hora d’expressarse, d’organitzar-se, de liderar, d’automotivar-se i utilitzar més conscientment la pròpia empremta i creativitat com a professional.

Gràcies a aquesta experiència compartida, els assistents surten amb més consciència i una millor motivació per fer de la seva professió una passió, una raó de viure.

Video promcional del workshop escènic: https://www.youtube.com/watch?v=yS2Xii6Omoc

Docent: Helena Pla – Actriu. Formada en l’escola Internacional de Teatre Jacques Lecoq de Paris. Juntament amb l’experiència escènica se l’hi suma la de Relacions Públiques, venta i Atenció al Client. Ha participat en sèries de televisió com “El cor de la ciutat”, “Fora de sèrie”, “Crackòvia”, “Polònia”.

Dilluns 27 de març de 10 a 14 h Casino de Vic

Inscripció a info@viccomerc.cat


28 nov 2017

Jornada de comerç

La nova llei catalana de comerç que s’aprovarà a finals d’any amplia les hores d’obertura dels comerços i converteix el període de rebaixes en una recomanació en comptes d’una imposició. Es tracta, doncs, de la flexibilització de dos punts sensibles que plantegen, sobretot en el de les rebaixes, un nou escenari comercial.

Parlar sobre els aspectes claus d’aquesta nova normativa, sobre quines poden ser les amenaces i oportunitats, sobre què ha de fer el petit comerciant enfront la guerra de preus, així com també sobre els nous reptes del comerç, com s’ha de posicionar per ser competitiu i diferenciar-se, com ha utilitzar internet per visualitzar-se i vendre, entre d’altres, és del que tractarà aquesta jornada, que anirà a càrrec de la Directora General de Comerç de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Muntsa Vilalta.


31 oct 2017

Gestió emocional: La clau del poder personal

OBJECTIUS:

– Augmentar el nostre autoconeixement.

– Prendre consciència de les claus de la nostra autoestima i efectivitat emocional.

– Prendre consciència del significat i funcionament de les propies emocions.

– Aprendre eines de gestió emocional eficaç per a un major benestar personal i professional.

– Influir en la nostra motivació mitjançant la gestió emocional.

Ponent: Sandra Lafarga Lebey – Màster en coaching a l’Institut Europeu de Coaching i psicòloga per la Universitat de Barcelona. Formadora especialitzada i mediadora de conflictes. 10 anys d’experiència professional treballant per al benestar i desenvolupament de persones, equips i organitzacions exercint diferents càrrecs de responsabilitat en entitats socials i de l’àmbit de la salut. Psicòloga, coach, formadora i dinamitzadora d’equips, consultora social i coordinadora d’equips i projectes, ha treballat en diferents departaments directius de les entitats de què ha format part: direcció tècnica i promoció de projectes, recursos humans, qualitat i investigació.

OBJECTIUS:

– Augmentar el nostre autoconeixement.

– Prendre consciència de les claus de la nostra autoestima i efectivitat emocional.

– Prendre consciència del significat i funcionament de les propies emocions.

– Aprendre eines de gestió emocional eficaç per a un major benestar personal i professional.

– Influir en la nostra motivació mitjançant la gestió emocional.

Ponent: Sandra Lafarga Lebey – Màster en coaching a l’Institut Europeu de Coaching i psicòloga per la Universitat de Barcelona. Formadora especialitzada i mediadora de conflictes. 10 anys d’experiència professional treballant per al benestar i desenvolupament de persones, equips i organitzacions exercint diferents càrrecs de responsabilitat en entitats socials i de l’àmbit de la salut. Psicòloga, coach, formadora i dinamitzadora d’equips, consultora social i coordinadora d’equips i projectes, ha treballat en diferents departaments directius de les entitats de què ha format part: direcció tècnica i promoció de projectes, recursos humans, qualitat i investigació.

Dilluns 31 d’octubre de 10 a 13 h

Inscripció a info@viccomerc.cat


10 oct 2017

Afronta els teus reptes amb creativitat: Sessió de treball per afrontar el futur i construir solucions diferenciadores

T´has parat a pensar en el futur i li vols donar un nou enfoc? Has identificat els teus reptes o et costa parar-te a pensar quan el dia a dia se´t menja ? Tens un posicionament diferenciador o ets igual que els altres?

Sessió pràctica per aprendre identificar noves propostes de valor que ens serveixin per ser més competitius i desenvolupar nous conceptes.

Ponent: Carme Sáez – Gerent de “Thinquery”, consultoria de desenvolupament de negoci, màrqueting i innovació. Professora de la UVIC, Executive MBA. Ha estat líder del projecte “La Fàbrica de l´impuls a la Innovació” i Directora de màrqueting de La Farga Group.

A escollir entre el 10 d’octubre o 17 d’octubre de 10 a 11:30 h

Inscripció a info@viccomerc.cat


03 oct 2017

Primers Auxilis al comerç: Primera Actuació

La primera actuació davant d’un accident és primordial per aconseguir una possible recuperació de la persona accidentada. Amb aquesta perspectiva, la seguretat i la salut de les persones depèn de les primeres atencions rebudes en cas d’emergència.

L’objectiu de la ponència és la d’adquirir per part dels comerços la consciència i coneixements i aprendre a donar resposta amb eficiència a les situacions d’emergència i primers auxilis que poden aparèixer en el món laboral i en la nostra vida diària.

També es farà una part pràctica amb exercicis de respiració cardiopulmonar mostrant les vegades que s’ha de insuflar l’aire i pla pressió al pit, el boca a boca,etc..

Ponent: Carme Vilaseca i Roig. Llicenciada en Psicologia, per la Universitat de Barcelona i Diplomada en Infermeria per la Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital de la Sta. Creu i Sant Pau. Ha treballat com a infermera a l’Hospital de Sant Pau i a l’Hospital Clínic de Barcelona. Actualment treballa en diverses mútues i centres de salut.

Dilluns 3 d’octubre de 10 h a 12 h

Sala de formació, Casa de Convalescència, C. Doctor Junyent, 1.

Inscripció a info@viccomerc.cat


30 nov 2017

Big data per a petites empreses

Taller per a negocis i petites empreses. Les dades que generen els nostres negocis ens permeten analitzar en què podem millorar, reduir costos, redefinir serveis o productes o descobrir noves línies de negoci.
Aquest taller permetrà aprendre de manera pràctica els conceptes bàsics del business intelligence, construïr informes de seguiment, analitzar de manera àgil les dades i com aplicar-ho en la gestió diària i millora del seu negoci.
Ponent: Aida Moya

Divendres 30 de setembre de 9.15 a 12.15 h.
Auditori de l’espai VIT

– INSCRIPCIÓ –


26 nov 2017

Garantia en la venda de béns de consum

Aquesta activitat vol donar a conèixer la responsabilitat dels comerciants vers les garanties dels productes que tenen a la venda.

Continguts

  • Béns inclosos/béns exclosos. Concepte de conformitat del producte
  • Responsabilitat del venedor vs. drets dels consumidors
  • Terminis
  • Garantia comercial

Ponent: Núria Grañana Miret. Unitat d’Assessorament i Gestió de Serveis en el Territori Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum. Diputació de Barcelona.

Dilluns 26 de setembre de 10 h a 12 h

Sala de formació, Casa de Convalescència, C. Doctor Junyent, 1.

Inscripció a info@viccomerc.cat