Les olors poden arribar a incrementar les vendes d’un establiment


LES OLORS PODEN ARRIBAR A INCREMENTAR LES VENDES D’UN ESTABLIMENT

Vic, 23 d’abril 2015. Uns 30 comerciants van assistir ahir dimecres a una nova convocatòria del cicle de conferències sobre gestió de comerç organitzades per Vic Comerç amb col·laboració amb l’Escola Universitària ESCODI.
En aquest cas i sota el títol «7 claus per vendre més amb les olors encertades», Cristina Sala, Doctora en Químiques i Enologia i dissenyadora olfactiva, va demostrar que la presència d’olors pot incrementar entre un 15% i un 85% factors clau com la preferència d’un producte, la percepció del seu valor afegit, la intenció de compra, la satisfacció del client, el trànsit a les botigues i el volum de vendes.
La sessió va ser una aplicació pràctica de tècniques de comunicació olfactiva en botigues i punts de venda, a fi de fidelitzar la clientela, millorar l’experiència de compra i augmentar les vendes.
L’objectiu de la sessió va ser el d’introduir als comerciants assistents la gestió pràctica de la comunicació olfactiva en punts de venda, donant el bon ús de les olors com a eina per a vendre més.
Compartir