Anna Costa, una dona de Prats del Lluçanès, és la clienta 20.000 de la Targeta Urbana


Es consolida la targeta de fidelització de Vic Comerç mentre continua guanyant adeptes

Ja s’han facturat 14 milions d’euros i s’han superat les 400.000 vendes

clienta 20.000

Vic, 19 de gener de 2016. Arribats als tres anys d’haver-se presentat la Targeta Urbana ja s’ha arribat als 20.000 usuaris.

Aquesta setmana passada, la botiga Bolsos Masallera, del carrer Estret, va donar d’alta com a clienta a Anna Costa Brugaroles de Prats de Lluçanès, casada i mare d’un fill. Per celebrar aquest número, Vic Comerç li ha fet acte d’entrega d’una Targeta Regal de 100 €.

Des de la seva creació Vic Comerç, a través de la Targeta Urbana, ha organitzat 41 campanyes comercials entregant premis a més de 1.221 clients, ha facturat prop de 14 milions d’euros i ha superat les 400.000 vendes realitzades amb la targeta entre les 175 botigues adherides.

L’entitat de comerciants es mostra molt satisfeta de com està evolucionant la seva targeta client. Arribar a les xifra de 20.000 usuaris “era una fita que es veia molt llunyana quan es va començar el projecte”. Vic Comerç vol continuar dotant de millores i prestacions el programa de la Targeta Urbana “ens queda molt per fer i, a part de seguir creixent amb clients, vincular-la amb la ciutat ho continuem tenint com a principal objectiu“. Entre les properes novetats, Vic Comerç ja té apunt la APP Targeta Urbana que complementarà el plàstic i que donarà més informació als clients i a temps real.

 

Compartir