CentreVic espera unes rebaixes similars a les de l’any passat després d’una temporada irregular i amb moltes promocions a les botigues


CENTREVIC ESPERA UNES REBAIXES SIMILARS A LES DE L’ANY PASSAT DESPRÉS D’UNA TEMPORADA IRREGULAR I AMB MOLTES PROMOCIONS A LES BOTIGUES

 

El comerciant començarà amb descomptes d’inici d’entre un 30 i un 40% en molts dels casos

Els primers 15 dies seran importants; després, el client ja s’esperarà a la Botiga al Carrer, prevista per l’últim cap de setmana de juliol

Malgrat que el tret de sortida sigui el diumenge 1 de juliol, festiu d’obertura comercial, la majoria de botigues ja estaran en ambient de rebaixes el mateix dissabte

 

La campanya de rebaixes, que començarà aquest diumenge i que s’allargarà com a màxim fins el proper 31 d’agost, arriba després d’una temporada irregular amb moltes promocions a les botigues.

L’Associació valora com a irregular la temporada de primavera-estiu; els canvis de temps sobretot a l’abril i maig sumat al clima que continua enrarit per la conjuntura i l’acumulació de males notícies que atempten contra l’estat d’ànim del consumidor, ha provocat que la temporada no hagi estat gaire positiva en general i que molts comerços s’hagin abocat a les promocions en determinats articles com a estímul per vendre més.

D’altra banda, CentreVic lamenta la inoportuna coincidència en diumenge com a primer dia de rebaixes tot i que entén que la majoria de botigues estaran en ambient de rebaixes a partir del mateix dissabte 30 de juny. A nivell de vendes l’entitat intueix que, com sempre, es portarà una bona dinàmica sobretot durant les dues primeres setmanes. Després, el client ja s’esperarà ala Botigaal Carrer, prevista pels propers 27 i 28 de juliol. També creu que molts comerços començaran amb un percentatge de descompte de mitjana d’entre un 30% i un 40% d’inici.

L’entitat de comerciants vol aprofitar per fer una crida a l’acompliment estricte de la normativa reguladora de les rebaixes estacionals. En aquest sentit l’Associació vol recordar a tots els consumidors que és el seu dret i deure exigir conèixer el preu ordinari i el preu rebaixat, demanar i guardar els tiquets de compra i els resguards de pagament amb targeta, ja que aquestes són les seves garanties per a la reclamació tant en períodes de rebaixes com fora d’ells.

Compartir