La Botiga al Carrer manté els registres de visitants, participació i vendes


LA BOTIGA AL CARRER MANTÉ ELS REGISTRES DE VISITANTS,

PARTICIPACIÓ I VENDES

Més del 50% dels comerciants mantenen les vendes, la resta oscil·la entre un 5 i 10% de més i de menys en comparació a l’edició d’hivern de l’any passat.

 L’Associació de CentreVic es mostra molt satisfeta d’aquesta edició malgrat les complicacions del temps del divendres a la tarda i del futbol del dissabte, que va resultar ser un aliat inesperat.

 Avui acaba una temporada  de rebaixes d’hivern que també manté les xifres de l’any passat.

Vic, 6 de març de 2013. L’Associació de Comerciants de CentreVic va organitzar aquest passat divendres 1 i dissabte 2 març una nova edició de la Botiga al Carrer d’hivern.

A nivell de vendes, i segons les enquestes de valoració realitzades, es pot parlar de bastanta satisfacció per part dels comerciants participants: hi ha hagut un 51% que han mantingut les vendes de l’any passat (que ja van ser positives), un 37% que les han millorat d’entre un 5 i 10% de mitjana i sols un 16% que asseguren haver empitjorat les vendes respecte l’any passat amb un màxim d’un 12% menys.

L’Associació de CentreVic es mostra molt satisfeta d’aquesta edició malgrat les complicacions del temps del divendres a la tarda que va bufar un fort vent i feia molt fred. També cal dir que el dissabte va fer un temps radiant i hi van haver unes riuades de gent com no es recordava en les Botigues al Carrer i que va permetre compensar la poca gent del divendres. També a la tarda es va començar abans d’hora ja que hi havia el Madrid-Barça, que va provocar molt ambient al carrer i als bars i restaurants des de ben començada la tarda i que també va provocar que moltes mares i fills aprofitessin per fer compres i passejar per la Fira.

A nivell d’activitats, l’Associació està molt satisfeta de la resposta del visitant a les activitats organitzades. A part de l’animació itinerant durant el dissabte per part del grup de circ itinerant “Tub d’Assaig”, es van vendre més de 3.000 tiquets per pujar al megaparc d’inflables que s’havia instal·lat per la ocasió. D’altra banda, la organització també havia col·locat un quiosc per donar altes de la Targeta Urbana. Se’n van fer un total de 254.

Avui acaba una temporada de rebaixes d’hivern que segons les enquestes també manté les xifres de l’any passat.

Compartir