La campanya de setembre de la Targeta Urbana sorteja packs de viatge a capitals europees.


LA CAMPANYA DE SETEMBRE DE LA TARGETA URBANA SORTEJA PACKS DE VIATGE A CAPITALS EUROPEES 

Vic Comerç regalarà estades a Viena, París, Lisboa i Madrid
amb guia turística i maletes

Aquesta és la tretzena campanya que es presenta d’una targeta client
que ja 
té 9.300 clients adherits

 

Vic, 1 de setembre de 2013. Avui s’ha presentat la campanya de setembre de la Targeta UrbanaVic. Sota el títol Tornes a necessitar vacances???, Vic Comerç regalarà 4 packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave + nits d’hotel), un kit de maletes de viatge per a cada destí i la seva respectiva guia turística. Això ha estat possible gràcies a la gentilesa de les agències de viatges, els comerços de maletes i una llibreria especialitzada, tots ells adherits a la Targeta Urbana.

Aquests premis estan valorats en més de 2.000 € en total.

La campanya ha començat aquest 1 de setembre i finalitzarà el proper dia 30.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes, ganivets, entre d’altres.

La Targeta Urbana ja té 9.300 clients.

Compartir