La Targeta Urbana arriba a les entitats


Vic Comerç tanca un acord amb l’Associació de Disminuïts Físics d’Osona perquè aquesta entitat disposi d’una targeta identificativa pels seus socis

És un primer pas en l’objectiu de Vic Comerç de crear una xarxa ciutadana a través de la Targeta Urbana.

Adfo

Vic, 3 de febrer de 2016. Aquest matí s’ha fet entrega de les primeres targetes urbanes per socis col·laboradors de l’ADFO.

Aquestes targetes integren el carnet de soci d’ADFO, que actualment té 620 socis a tota la comarca, a la Targeta Urbana de tal manera que a part d’identificar els seus usuaris com a clients de la Targeta Urbana (perquè es donaran d’alta del sistema de fidelització) també els identificarà quan vagin a les botigues com a socis d’ADFO. Així, aquests socis podran utilitzar-la com un carnet i rebre descomptes addicionals per formar part d’aquesta entitat a totes les botigues que vulguin oferir un descompte específic per ells.

Segons apunten des de Vic Comerç, la voluntat és “d’anar fent passes cap a la penetració d’aquesta targeta client cap a les entitats de la ciutat i comarca, perquè la puguin utilitzar com a carnet propi i puguin gaudir de més avantatges”. L’entitat també destaca que “la Targeta Urbana ha d’anar vinculant-se amb la resta d’actors de la ciutat: entitats, restauració, l’Atlàntida, Museu, aparcament,…ja que aquesta targeta no deixa de transmetre la voluntat del comerç de crear sinèrgies en la ciutat i territori amb el que conviu”.

 

Compartir