La Targeta Urbana regalarà “moments inoblidables” a la Costa Brava i Pirineu de Girona


LA TARGETA URBANA REGALARÀ “MOMENTS INOBLIDABLES” A LA COSTA BRAVA I PIRINEU DE GIRONA

Vic Comerç sortejarà aquest juliol 81 premis valorats en més de 4.000 € amb activitats relacionades amb la cultura, l’oci, la gastronomia i la natura

Aquesta és la onzena campanya que es presenta d’una targeta client que ja
té 8.000 clients adherits

El Patronat de Turisme de Girona Costa Brava serà el convidat d’excepció a la propera
edició de la Botiga al Carrer prevista pels propers 27 i 28 de juliol

 

Vic, 25 de juny de 2013. Ahir es va presentar la campanya “viu moments inoblidables” de promoció de la Targeta Urbana equivalent al mes de juliol. Per aquest acte es va comptar amb la presència de Toni Brachs, representant de Vic Comerç, Anna Erra, Regidora de Comerç i Ramon Ramos, Director del Patronat de Turisme de Girona Costa Brava.

La campanya que durarà tot el mes de juliol regalarà 81 premis valorats en més de 4.000 € amb activitats relacionades amb la cultura, l’oci, la gastronomia i la natura entre tots els clients que comprin amb la Targeta Urbana. Segons Toni Brachs “estem molt contents i agraïts al Patronat de Turisme de Girona perquè els nostres clients tenen una predilecció des de sempre per les comarques gironines ja que tenen mar i muntanya, una mica de tot.”

Pel Director del Patronat, Ramon Ramos “per nosaltres és una campanya molt important perquè la gent d’Osona sou uns excel·lents clients i consumidors de la Costa Brava i del Pirineu de Girona i a més ara amb l’Eix Transversal i el Túnel de Bracons, dues eines vitals de promoció turística de les nostres comarques”.

El Patronat de Turisme aporta a la campanya estades, àpats, degustacions de vins, tractaments corporals i diverses activitats nàutiques, d’oci i esportives. Per Ramos, “no només venem oferta sinó que intentarem vendre experiències i emocions”. Els premis són cortesia dels més de 400 membres o socis que integren els diferents clubs de màrqueting del Patronat de Turisme.  I afegia “us felicito per aquesta iniciativa i estem oberts a futures col·laboracions. Sempre que Vic ens demani, Girona estarem aquí amb vosaltres.”

D’altra banda, Anna Erra assegurava que “aquesta campanya ens demostra la vitalitat que té la Targeta Urbana i felicito a Vic Comerç per l’empenta que està agafant”. En relació a la campanya, Erra es mostrava satisfeta ja que “cada mes podem donar un regal a la gent que creu en el comerç de Vic i que de ben segur li ajuda a fer les compres més agraïdes”. També va voler aprofitar aquesta col·laboració amb el Patronat de Turisme per fer que “la gent de la Costa Brava també sàpiga que tenim una ciutat i un entorn de molta qualitat”.

 

Per acabar, Brachs va voler aprofitar per “convidar formalment al Patronat de Turisme a participar a la Botiga al Carrer ensenyant tota l’oferta i patrimoni que tenen les seves comarques”.

Aquest divendres 27 s’entregaran els 3 premis de la campanya de juny “Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir”.

La Targeta Urbana ja té 8.000 clients i 110 promocions al portal d’ofertes www.vicshopping.cat des de 3 setmanes de la seva creació.

Compartir