La Targeta Urbana Vic inicia el maig amb la campanya 30×30


LA TARGETA URBANA VIC INICIA EL MAIG AMB LA CAMPANYA 30×30

Vic Comerç regalarà una Targeta Regal de 30 € cada dia durant tot el mes

Ja s’han sortejat les 20 estades dobles a Vilafranca corresponents a
la campanya del mes passat 

Vic, 1 de maig de 2013. Avui s’ha presentat la campanya de maig de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol “campanya 30×30”, Vic Comerç regalarà cada dia una Targeta Regal de 30 € durant tot el mes entre els usuaris de la Targeta Urbana que la utilitzin en els establiments adherits.

 D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de l’abril*, que consistia en regalar 40 packs per descobrir el Penedès que inclouen visites al Museu de Vi, als Cellers, un dinar, al Festival Vi Jazz i a les Fires de Maig entre d’altres. Al mateix temps,la Targeta Vilafranca Comerç ha sortejat 40 packs de Vic, els paquets turístics ja presentats aquest passat desembre i que consten d’un passeig pel Mercat, l’elaboració d’un fuet, un dinar, una visita al Museu Episcopal, una ruta amb bicicleta entre d’altres.

 Actualment la Targeta Urbana Vic té 6.800 targetes emeses i sumant aquesta campanya ja haurà regalat premis per valor de 13.000 € des del seu inici aquest passat Nadal.

  *es pot consultar el llistat de guanyadors a la web www.targetaurbana.cat

 

Compartir