La Targeta Urbana Vic obté el Premi a la Iniciativa Comercial 2012 de la Generalitat de Catalunya.


LA TARGETA URBANA VIC OBTÉ EL PREMI A LA INICIATIVA COMERCIAL 2012 DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA.

 

Vic, 27 de febrer de 2013 – El jurat de la tretzena edició dels Premis a la Iniciativa Comercial de la Generalitat de Catalunya ha acordat atorgar a Vic Comerç el premi a la “MILLOR ACTUACIÓ D’ESPECIAL NOTORIETAT” de 2012 pel projecte de la  “Targeta Urbana Vic”.

Aquests Premis reconeixen totes aquelles iniciatives relacionades amb el  món del comerç i dels serveis que s’hagin distingit per ser innovadores, per promocionar els establiments de proximitat, els seus territoris o sectors  o perquè hagin desenvolupat actuacions d’especial notorietat.

Barbara Minovas, Directora dels Serveis Territorials del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat a la Catalunya Central, va voler aprofitar la presentació “per felicitar les tres associacions de comerciants de Vic, Centre Vic, Gap i la Ucre, que han estat premiades en la 13ena convocatòria dels Premis de la Generalitat de Catalunya a la Iniciativa Comercial pel que fa a la categoria de millor actuació comercial d’especial notorietat, coincidint aquesta actuació d’especial notorietat amb la creació del projecte conjunt de fidelització anomenat “Targeta Urbana Vic”.

Des dels òrgans de Vic Comerç ens mostrem molt satisfets per aquest premi  ja que reconeix un projecte que ha aconseguit unir tot el comerç de la ciutat al voltant d’una eina de gran valor afegit pel client. L’entitat entenem  que anem en una bona direcció i seguirem treballant per evolucionar la Targeta Urbana Vic cap a un projecte més participatiu i transversal, en el que  tots els sectors, culturals, gastronòmics, turístics i universitaris hi puguin tenir cabuda.

Compartir