Mig centenar de comerciants assisteixen a la conferència “Per què unes botigues venen i altres no?” organitzada per Vic Comerç


MIG CENTENAR DE COMERCIANT ASSISTEIXEN A LA CONFERÈNCIA
“PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO?”
ORGANITZADA PER VIC COMERÇ

Aquesta conferència dóna el tret de sortida a un cicle de conferències
que es portaran a terme al llarg de l’any.

Jordi Mas, coautor del llibre “Per què unes botigues venen i altres no”,  parla
als comerciants del mètode per a gestionar botigues exitoses.

La següent conferència és “Coneix millor el teu client: la importància de gestionar,
interpretar i interactuar amb les vases de dades”, prevista pel 12 de maig.

Vic, 29 d’abril de 2014.- Vic Comerç ha celebrat aquest dilluns al matí la primera conferència del cicle de conferències sobre gestió i estratègia comercial dirigit als comerciants de la ciutat.

“Per què unes botigues venen i altres no?” ha estat el títol de la primera píndola formativa i ha anat a càrrec de Jordi Mas, Conseller Delegat de MAS GOURMETS i professor de la carrera universitària Graduat en “Direcció de Comerç i Distribució” que imparteix ESCODI amb titulació UAB.

Mas, professional experimentat en el món del comerç i que ha publicat recentment el llibre “Per què unes botigues venen i altres no”, ha parlat als comerciants del mètode que es pot seguir per a gestionar botigues exitoses, aportant informacions inèdites, exemples il·lustratius i experiències personals que permeten entendre el desenvolupament de grans empreses d’èxit de retail.

El ponent ha fet que els assistents debatissin sobre què és el que volen aconseguir amb el seu punt de venda i ha els fet reflexionar sobre el motiu pel qual hi ha botigues que sempre estan plenes i altres sempre buides. Segons Mas, el magnetisme que generen les botigues que estan plenes respon a les 7P’s que les fan exitoses. L’espai (Place), el producte, el personal, el procés, el preu, la promoció i el posicionament són els 7 factors clau d’èxit d’un establiment, o la també l’anomenada cadena de retail, com ha detallat Mas.

Aquesta conferència, en la que han assistit mig centenar de persones i ha estat presidida pel president de Vic Comerç, Pere Trasserra ila Regidorade Comerç de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra, ha estat la primera del cicle de conferències que Vic Comerç ha organitzat amb ESCODI, Universitat del Comerç, arran del seu conveni de col·laboració.

La propera conferència que està preparada pel dia 12 de maig i s’anomena “Coneix millor el teu client: la importància de gestionar, interpretar i interactuar amb les bases de dades”, la impartirà Fran Arteaga, consultor estratègic i directiu de diverses empreses de retail.

Més sobre Jordi Mas

Llicenciat en ADE per ESERP, Executive MBA per EADA i Programa de Direcció General (PDG) per IESE. Expert en l’aplicació de la innovació en empreses de retail. És conseller delegat de Mas Gourmets, fundador de Crearmas i vicepresident del mercat dela Boqueriade Barcelona. És professor a la carrera universitària “Direcció de Comerç i Distribució” que imparteix ESCODI amb titulació dela Universitat Autònomade Barcelona (UAB). També és Premi jove empresari 2011 de Catalunya (AIJEC).

Més sobre ESCODI és una escola universitària especialitzada en el sector comerç amb més de 10 anys d’experiència, que ofereix formació superior i especialitzada amb reconeixement de la UAB adreçada a directius i a gerents d’empreses del comerç, joves que s’hi vulguin llaurar un futur professional o empresarial, i també a professionals del sector que desitgin millorar les seves competències i coneixements.

Compartir