Només connectant amb el client es poden activar els comerços


NOMÉS CONNECTANT AMB EL CLIENT ES PODEN ACTIVAR ELS COMERÇOS

Una vintena de comerciants van assistir a la tercera píndola formativa del cicle de conferències sobre gestió de comerç de Vic Comerç

Segons María Callís, professora d’ESCODI, cal estar atent a les necessitats i preferències dels clients per tal de poder fer dels establiments una proposta atractiva

Vic, 3 de juny de 2014. Aquest passat dilluns es va celebrar la tercera píndola formativa anomenada “Activa la teva botiga” del cicle de conferències organitzat per Vic Comerç i que va anar a càrrec de Maria Callís, consultora en retail.

Callís va explicar als assistents que els formats comercials, promocions o campanyes que havien funcionat des de fa temps, ara ja no són efectives. Actualment hi ha molts canvis socials, econòmics i també tecnològics que fan que nous models d’establiments o conceptes comercials tinguin èxit. Callís va concloure que perquè els comerços s’activin han de connectar amb el client. És necessari escoltar, parlar amb les persones que entren a les botigues, elles mateixes diran què necessiten, que els agrada, com els agrada i com ho volen i per què. Només cal estar atent.

Maria Callís, és especialista en la creació, actualització, desenvolupament i manteniment de conceptes comercials gràcies a l’experiència adquirida a una empresa americana especialitzada en retail basada a Londres. Ha desenvolupat projectes per a diferents empreses de comerç, és professora de la universitat de comerç ESCODI i col·labora a més amb Cambres de Comerç i escoles de disseny.

La propera píndola, organitzada per Vic Comerç amb col·laboració d’ESCODI, serà el 29 de setembre i s’anomenarà “Què fem amb els preus” i anirà a càrrec de Xavier Badia.

Compartir