Setembre 2014


VIC COMERÇ PRESENTA EL CATÀLEG FORMATIU D’AQUEST SETEMBRE

Amb aquestes propostes l’entitat tancarà l’any amb 9 cursos gratuïts realitzats
Amb els 5 primers ja han assistit un total de 200 persones, 40 comerciants per curs de mitjana

 

Primera Formació ESCODI
Vic, 16 de setembre de 2014. L’entitat acaba de presentar la segona tirada de formació gratuïta i exclusiva per a comerciants i que es realitzarà de setembre a novembre.
1) Curs de Venda On-line (30 h) – del 22 de setembre al 27 d’octubre. En un món cada vegada més digitalitzat la presència d’internet s’ha tornat un fet imprescindible. Aquest curs mostrarà als comerciants les possibilitats d’internet com a canal de venda i com a marc per establir relacions comercials. Ponent: Carme Jarque.

2) Què fem amb els preus (2 h) – 29 de setembre. En la situació econòmica actual i davant la davallada de les vendes, moltes empreses comercials estan reaccionant anunciant grans descomptes i promocions. Aquesta píndola formativa tractarà l’impacte sobre el compte de resultats d’aquesta política de preus i reflexionarà sobre la seva conveniència. Ponent: Xavier Badia (Escodi)

3) Factors clau d’èxit pel llençament d’un nou concepte de botiga (2 h) – 3 de novembre. En un entorn com l’actual, amb una gran saturació de l’oferta comercial, el comerç ha d’innovar i reinventar-se. Els factors clau de l’èxit passen per conèixer els nous paradigmes del s.XXI. Ponent: Maria Callís (Escodi)

4) Neuromarketing aplicat al retail (2 h) – 10 de novembre. Què motiva una persona a comprar? Què passa per la seva ment en el procés de decisió de compra? Quina part és emocional i quina és racional? Podem influir-hi? Tot això és el que s’explicarà en aquesta píndola. Com entendre el comportament i els estímuls que porten a un client a comprar. Ponent: Francesc Ortega (AB2)

Compartir