Tenir una base de dades de clients és una oportunitat per incrementar vendes


TENIR UNA BASE DE DADES DE CLIENTS ÉS UNA OPORTUNITAT PER INCREMENTAR VENDES

El consultor estratègic Fran Arteaga realitza la segona píndola formativa anomenada “Coneix millor el teu client” dirigida a comerciants i que forma part del cicle de conferències que Vic Comerç està duent a terme al llarg d’aquest any

La següent conferència rep el títol de “Activa la teva botiga, connecta amb el client d’avui” i és prevista pel 2 de juny

 

 

Vic, 12 de maig de 2014. Una trentena de comerciants assisteixen a la segona convocatòria del cicle de conferències sobre gestió de comerç organitzades per Vic Comerç amb col·laboració de la Universitat del comerç Escodi.

En aquesta segona sessió, que ha anat a càrrec del consultor estratègic especialitzat en retail Fran Arteaga, s’han donat eines als comerciants per aprendre a gestionar, interpretar i interactuar amb les bases de dades dels seus clients.

Segons Arteaga, avui en dia és cada vegada més necessari seguir el detall la marxa de qualsevol negoci. I en el sector comerç, on el client cada vegada té més protagonisme, la diferència la marcarà el fet de conèixer bé el client i orientar l’estratègia de les botigues a satisfer les seves necessitats. En aquesta sessió els participants i el professor han compartit experiències i opinions sobre accions i bones pràctiques relacionades amb la monitorització i seguiment dels clients i s’han explicat casos pràctics de com es fa.

Fran Arteaga és consultor estratègic en retail especialista en les àrees comercial, humana i econòmica. Ha ocupat càrrecs directius a empreses com Decathlon -on va ser director de botiga i formador intern en Gestió i Management, així com Control de Gestió Espanya-, Tribune –com a Director General- i Grup ID –com a Director Regional-. Ara també és professor de la universitat de comerç ESCODI.

La propera conferència organitzada per Vic Comerç serà el dilluns 2 de juny a les 10 a la Casa de la Convalescència amb el títol “Activa la teva botiga: connecta amb el client d’avui” a càrrec de Maria Callís, professora especialista en creació, actualització, desenvolupament i manteniment de conceptes comercials.

Compartir