La Targeta Urbana entrega el seu premi 1.000!


Mercè Bassols de Vic, casada i amb dos fills, l’hi ha tocat una estada a l’Arboç, al Baix Penedès,
en el marc de la campanya de juny
A través de la targeta de fidelització del comerç de Vic ja s’han realitzat més de 300.000 vendes i
s’han facturat 10 milions i mig d’euros
Vic, 8 de juliol de 2015. Aquest matí s’ha fet entrega del premi 1.000 de la Targeta Urbana Vic a Mercè Bassols, veïna de Vic, casada i amb dos fills, que va comprar a la Pastisseria El Bruguer durant aquest passat mes de juny.
El premi consisteix en una estada al municipi penedesenc de l’Arboç amb una visita a la Giralda, al Museu de Puntes al Coixí, un lot de productes arbocencs format per una ampolla de vi de la Cooperativa Agrícola, una bossa de dolços Boixets de la Pastisseria La Confiança, un producte càrnic d’Embotits Bundó, els llibres “Les Puntes de Coixí a L’Arboç” i “Petita història de l’abat de Montserrat Aureli Maria Escarré” i un dinar a un restaurant ubicat al nucli antic de L’Arboç.
Des de la seva creació, al desembre de 2012, la Targeta Urbana ha generat més de 300.000 vendes, s’han facturat 10 milions i mig d’euros, les botigues han regalat prop de 370.000€ en fidelització, s’han realitzat 35 campanyes, té 173 establiments adherits i 18.380 clients.
Vic Comerç es mostra molt satisfet d’haver aconseguit la fita d’entregar a 1.000 persones diversos premis que han anat des de targetes regal, viatges a capitals europees, forfaits per anar a esquiar, sopars, packs de salut, cursos d’anglès, etc.
Amb tot, l’entitat continua treballant per incorporar millores al sistema, juntament amb el llençament de la nova APP Targeta Urbana Mobile, que es presentarà a finals d’any, o la versió amb crèdit de la Targeta recentment presentada gràcies a un conveni amb Banc Sabadell.

 

Compartir