Vic i Vilafranca del Penedès presenten la primera campanya creuada aprofitant les seves targetes client


VIC I VILAFRANCA DEL PENEDÈS PRESENTEN LA PRIMERA CAMPANYA CREUADA APROFITANT LES SEVES TARGETES CLIENT

L’objectiu és l’intercanvi de visitants per promocionar els atractius d’ambdues ciutats

Vic ja va ser pioner amb les campanyes comercials territorials quan es va obrir el túnel de Bracons i es va establir la relació amb Olot

 

Vic, 3 d’abril de 2013. Aquest migdia s’ha presentat la campanya d’abril de la Targeta Urbana Vic. En aquesta ocasió s’ha presentant conjuntament la targeta Vilafranca Comerç, la targeta client de l’Associació de comerciants del Centre Vila.

La campanya de la Targeta Urbana Vic consistirà en regalar 40 packs per descobrir el Penedès i inclourà visites al Museu de Vi, als Cellers, un dinar, al Festival Vi Jazz i a les Fires de Maig entre d’altres. D’altra banda, la campanya d’abril de la Targeta Vilafranca Comerç sortejarà 40 packs de Vic, els paquets turístics ja presentats aquest passat desembre i que incorporen un passeig pel Mercat, l’elaboració d’un fuet, un dinar, visita al Museu Episcopal, ruta amb bicicleta entre d’altres.

Segons Pere Trasserra, President de CentreVic “el fet d’haver desenvolupat conjuntament el projecte de les targetes client ens facilita aquesta col·laboració i hi afegeix l’atractiu especial de descobrir noves ciutats i comarques del nostre país. Sabem que aquest tipus de campanyes agraden molt; de fet, des de CentreVic vam ser pioners en això al ser els primers en tenir una col·laboració territorial quan es va obrir el túnel de Bracons i vam organitzar l’exitosa campanya “Vic Olot, més comerç més aprop” amb l’Associació de comerciants d’Olot i que seguia la filosofia que podríem dir que segueix la campanya que us presentem avui amb la gent de Vilafranca: promocionar  el comerç de proximitat urbà, el territori i el país al mateix temps que també promocionem la gastronomia i la cultura de les nostres ciutats i comarques”. Cristina Bundó, Gerent del Centre Vila ha apuntat que “ens sentim molt orgullosos de la nostra ciutat i col·laborar amb Vic ens ajuda a promocionar el que fem i el que som, la capital del vi, i això ens fa sentir un referent en el territori”.

Mª Dolors Rius, Regidora de Comerç i Turisme de Vilafranca del Penedès ha assegurat que “tenim una idea de comerç i ciutat bastant semblant” i ha destacat de Vilafranca que “som originals perquè no tenim gaires franquícies i hi ha molta botiga autòctona i diferent i per tant els vigatans que ens visitin no trobaran el mateix que es troba a altres llocs”. També ha afegit que “veig molt interessant aquesta iniciativa perquè de vegades sembla que per donar a conèixer el nostre territori s’hagi d’anar a la fira de Moscou i en canvi tenim veïns molt aprop i no ens coneixem” Per concloure i en referència a les dues ciutats “aquest és el principi d’una gran amistat”. Anna Erra, Regidora vigatana, ha destacat que “anem creixent la Targeta Urbana en dimensió i objectius”. També ha recordat que “el proper dilluns s’entrega el premi a la millor iniciativa comercial per part de la Generalitat. I això és fruit d’aquesta aposta que hem fet les dues ciutats pel nostre comerç de proximitat. Erra ha ressaltat que “aquesta campanya segueix un doble objectiu: donar a conèixer els dos territoris, tan llunyans però tan propers al mateix temps, i potenciar les vendes del nostre comerç”. Per tancar l’acte ha conclòs amb un “què millor que combinar un tall de llonganissa amb una copa de vi”

Actualment la Targeta Urbana Vic té 6.200 targetes emeses.

Compartir